Messages on Legacy are offline. Please check on SingSnap 2.0 or email us at support@singsnap.com for assistance.

Ain't Gonna Bump No More (With No Big...) by pinkkkk

Playlist "dec 31" Created By pinkkkk:

This recording is available to play on SingSnap 2.0!


Click here to go there now.

Information for #c6e79f26

Recording:

Member:

pinkkkk 93 & Bertha-BB 5

Song:

Ain't Gonna Bump No More (With No Big...)

Artist:

Joe Tex

Duets:

Source Recording

Stats:

22 Comments | 692 Views

pinkkkkLEVEL 93

Recording information by pinkkkkGOLD

Singing makes me happy! join me anytime!

yeah... u is gonna bump wit meeeeeeeeeeeeee!!!
cause no body puts pinkkkk in a corner...
pinkkkk gets what pinkkkk wants..
.& i wanna bump wit u!!!
dat's ma story & i is stickin to it!!

this is pinkkkk...bertha & ImaDoofus( jimmie)

filmartguyLEVEL 15

Comment by filmartguy

i have heard this one before. its a fun song......

1beauty2singLEVEL 46

Comment by 1beauty2singGOLD

Love This Song... WTG Outstanding GUYS !! singing along here !!Thank
You For Al Your Nice Comments TOO
Hugs **********s

filmartguyLEVEL 15

Comment by filmartguy

y'all so goofy....:-)......

filmartguyLEVEL 15

Comment by filmartguy

so funny! enjoyed my listen dont let him call you fat pinkkkk!!!

Bertha-BBLEVEL 5

Comment by Bertha-BB

u gurlz are somethin' else 4 sure!

Bertha-BBLEVEL 5

Comment by Bertha-BB

US gurlz

Bertha-BBLEVEL 5

Comment by Bertha-BB

now dat wuz fun fo sho

ImaDoofusLEVEL 58

Comment by ImaDoofusPATRON

VERY GOOD GIRLS! KARAZZEEEEE 4 SURE!

Chihuahuaman

Comment by ChihuahuamanGOLD

Nice singing by Jimmy,and great adlibs by you,Pink.