Messages on Legacy are offline. Please check on SingSnap 2.0 or email us at support@singsnap.com for assistance.

And I Am Telling You I'm Not Going by MelissaKY

Playlist "Playlist (imaginitive!)" Created By Knight76:

This recording is available to play on SingSnap 2.0!


Click here to go there now.

Information for #b5e89dce

Recording:

Member:

MelissaKY 38

Song:

And I Am Telling You I'm Not Going

Artist:

Jennifer Holliday

Duets:

-

Stats:

160 Comments | 2,321 Views

MelissaKYLEVEL 38

Recording information by MelissaKYGOLD

ROFL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ending my singing night as the typical dorkus maximus that I am.

armeenLEVEL 34

Comment by armeen

mel this is wonderful girl awesome job girl... good to see you smile...... loved this and always will love you girl...

Joshua-21LEVEL 2

Comment by Joshua-21GOLD

JUST SO SO SO GORGEOUS DANG WOMEN APPLAUDDSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

nahnahLEVEL 1

Comment by nahnah

wow...this is powerful

great vocals and control

TabathaMarieLEVEL 47

Comment by TabathaMarieGOLD

You know ma here loves you....been missing this voice!!!!!!! sing it girl!!!!! woooooo
hugggz
Tabbs

TabathaMarieLEVEL 47

Comment by TabathaMarieGOLD

dang!!!!!!!!!!! that was freakin awesome...my hubby was like, tell her to get her butt down to nashville..lmao!

MelissaKYLEVEL 38

Comment by MelissaKYGOLD

HAHAHAHAHA! Tabby!!!! Girl, I am acting the fool here. I can't sing this song to save my life!

TabathaMarieLEVEL 47

Comment by TabathaMarieGOLD

na, no way, ok ok..look, if your acting a fool, then, your a hek of a actress...lol....gawww..silly woman :):):):):) i love this

ReginakarmaLEVEL 9

Comment by Reginakarma

HAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ReginakarmaLEVEL 9

Comment by Reginakarma

RAT PACK IN THE HOUSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ReginakarmaLEVEL 9

Comment by Reginakarma

I LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ReginakarmaLEVEL 9

Comment by Reginakarma

I think I just SHARTED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ReginakarmaLEVEL 9

Comment by Reginakarma

HOLY LORD!!!!!!!!!!!!!!! Melissa.....I LOVE THIS!!!!!!!!!!!!!!

ReginakarmaLEVEL 9

Comment by Reginakarma

I am laughing with you!!!!!!! a HUGE HUGE HUGE smile on my face (ps...you look GREAT!!)

ReginakarmaLEVEL 9

Comment by Reginakarma

"I'm GONA LOVE YA" - Hall of EFFING FAME!!!!!!!!!!!

ReginakarmaLEVEL 9

Comment by Reginakarma

RAT PACK...wOOt!!!!

Rachel_LwynLEVEL 55

Comment by Rachel_LwynGOLD

you are SO damn good. gahhh

justin6160LEVEL 33

Comment by justin6160GOLD

wow you are awesome!!!

Tonya_GLEVEL 27

Comment by Tonya_GGOLD

Holy lung power!! Wow, wow, wow!! You are absolutely amazing girly!!

CamberieLEVEL 5

Comment by Camberie

THANKS SOOO MUCH MELISSA::: I VE BEEN WAITING FOR A YEAR THAT YOU DO THIS:::::!!!!!!!!!!!!! YA NAILED IT:::::::: thanks soooo much!!

Makeupqueen1980LEVEL 1

Comment by Makeupqueen1980

You sound Fantastic...Great job !!