Messages on Legacy are offline. Please check on SingSnap 2.0 or email us at support@singsnap.com for assistance.

The Nutty Professor's Lodge

This topic is listed in Challenges & Themes - Completed. It has been viewed 113,125 times and 19,626 replies have been made.

<< Prev Next >>
debra57LEVEL 108

Reply by debra57SNAP-STAR

The ?? it button is on the bottom Right Corner Of The Recording Screen

The_Nutty_ProfessorLEVEL 81

Reply by The_Nutty_ProfessorGOLD

i keep singing shitty shitty bang bang cause i cant say chity lol

The_Nutty_ProfessorLEVEL 81

Edited reply by The_Nutty_ProfessorGOLD

HELLO WELCOME TO THE NUTTY PROFESSOR'S LODGE. PLEASE BEFORE POSTING IN HERE YOU NEED TO OFFICIALLY BE ACCEPTED BY The_Nutty_Professor OR DEBRA57 AND BE WELCOMED BY THE MEMBERS. THIS IS FOR SHARING YOUR SONGS AND FRIENDSHIP. WE RESPECT EVERYONE ELSE BELIEFS AND OPINIONS. WE ARE HONEST AND LOYAL TO ALL OUR FRIENDS HERE AT THE LODGE. WE WILL HAVE CHALLENGES FOR THOS WHO WANT TO PARTICIPATE IN. ON A DAILY AND WEEKLY BASIS. PLEASE FOLLOW THE RULES AS LAID OUT BELOW. ANYONE IS WELCOME ANYONE WITH A PROBLEM WITH ANOTHER MEMBER MAY INBOX ME ABOUT IT BUT REMEMBER THERE IS TWO SIDES TO EACH STORY AND I WILL BE ASKING THE OTHER PERSON THEIR SIDE BEFORE I ACT. TROUBLE MAKERS WILL GET NO WARNING. WE WISH TO KEP THIS THREAD A FRIENDLY PLACE WHERE PEOPLE CAN FEEL SAFE AND WANTED HERE. LETS HAVE FUN ADMINS ARE The_Nutty_Professor AND debra57

RULES
1) REPECT AT ALL TIMES
2) PLEASE DO NOT JUDGE OTHERS
3) PLEASE TRY AND LISTEN TO EVERYONES SONGS
4) IF YOU DON’T LIKE THE TYPE OF SONG THE OTHER SINGER IS SINGING AT LEAST HIT THE LOVE IT BUTTON TO SAY YOU BEEN THERE
5) CAUSING CONFLICTS WITH OTHERS WILL NOT BE TOLERATED
6) READ ALL POSTS AND CLICK THE LOVE IT BUTTON SO WE KNOW YOU SEEN AND READ IT
7) POST AS MANY SONGS AS YOU LIKE EACH DAY OR WHEN YOU CAN
8) IF YOU POST SONGS YOU MUST PARTICIPATE WITH GROUP
9) PEOPLE WHO DROP AND LEAVE ARE NOT WELCOME HERE
10) ADMINS ONLY IN COLOR TEXT PLEASE SO PEOPLE KNOW WHO TO SPEAK TO ABOUT PROBLEMS

ADMINS ARE
1). The-Nutty-Professor (owner)(JOHN)
2). debra57

THERE WILL BE A PLAY LIST AND THERE WILL BE A SONG CHALLENGE EACH DAY IF YOU WISH TO GIVE IT A TRY BUT NOT COMPULSARY. STAY TUNED FOR OTHER CHALLENGES PLEASE MESSAGE The_Nutty_Professor OR debra57 IF YOU WISH TO BE A MEMBER. EACH MONTH WILL BE A THEME. SO IF YOU HAVE A SUGGESTION ON A THEME FOR ANY MONTH PLEASE LET ME KNOW

MEMBERS CURRENT
1). The_Nutty_Professor
2). debra57
3). nassy_babygirl_03
4). Bear50
5). TDC
6). Alisa95424
7).DrsWoodard

BIRTHDAYS
2nd April debra57
21st April The_Nutty_Professor
12th Sept. nassy_babygirl_03
19th July Bear50
28th July DrsWoodard
20th Sept. TDC
25th Oct. Alisa95424

The_Nutty_ProfessorLEVEL 81

Reply by The_Nutty_ProfessorGOLD

THIS MONTH WILL BE MINIONS MONTH

JUST CLICK THE BANNER BELLOW IT WILL TAKE YOU TO OUR PLAYLIST AUTOMATICALLY

PLEASE USE THE BANNER BELLOW IN YOUR SONGS INFORMATION BOX

[center][url=http://www.singsnap.com/karaoke/forum/topic/ae146ad0?page=9b1c6][img]http://i1043.photobucket.com/albums/b436/redback45/MIONS%20MONTH%20SONGS_zps2uvo8zsq.png[/img][/url][/center]

The_Nutty_ProfessorLEVEL 81

Edited reply by The_Nutty_ProfessorGOLD

YOUR DAILY CHALLENGE SONG YES PRE-RECORDS ARE FINE

CHITTY CHITTY BANG BANG FROM THE MOVIE
http://www.singsnap.com/karaoke/record/record?song_id=b21db2ec

ENTRIES

1.)DEBRA57
CHITTY CHITTY BANG BANG

http://www.singsnap.com/karaoke/r/bfbbe591d

2.)NAME
SONG
LINK

3.)NAME
SONG
LINK

4.)NAME
SONG
LINK

The_Nutty_ProfessorLEVEL 81

Reply by The_Nutty_ProfessorGOLD

THANKS DEBS YOUR A CHAMP

The_Nutty_ProfessorLEVEL 81

Edited reply by The_Nutty_ProfessorGOLD

THIS PHONE DABBER WAS A BRILLIANT IDEA TOO I LOVE IT NO MORE GETTING FUSTRATED WITH PHONE LOL[/b]

debra57LEVEL 108

Edited reply by debra57SNAP-STAR

The ?? it button is on the bottom Right Corner Of The Recording Screen

THERE IS NO FREAKING WAY,,,,,I DONE TRYED IT 6 TIMES AND CANT GET PAST LINE 8...I WILL KEEP TRYING....LMAO

debra57LEVEL 108

Reply by debra57SNAP-STAR

The ?? it button is on the bottom Right Corner Of The Recording Screen

debra57LEVEL 108

Reply by debra57SNAP-STAR

The ?? it button is on the bottom Right Corner Of The Recording Screen

AFTER 15 TIMES I GOT IT AS CLOSE AS I COULD GET IT.....LMAO....I HAD TO KEEP STARTING OVER...I KEPT SAYING SHITTY SHITTY BANG BANG....LMAO

debra57LEVEL 108

Reply by debra57SNAP-STAR

The ?? it button is on the bottom Right Corner Of The Recording Screen


I AM GLAD YOU ARE DOING OK ON YOUR PHONE NOW...IT MAKES TYPING SO EASY

The_Nutty_ProfessorLEVEL 81

Reply by The_Nutty_ProfessorGOLD

i keep singing shitty shitty bang bang cause i cant say chity lolThe_Nutty_Professor

DEBS I SAID SHITTY SHITTY BANG BANG UP THERE ^^^ SO BLAME ME HAHAHA

The_Nutty_ProfessorLEVEL 81

Reply by The_Nutty_ProfessorGOLD

I CAME HOME EARLY IT WAS QUIET AT THE MARKET SO I WILL ADD TO PLAYLIST AND ANYTHING ELSE HAS TO WAIT UNTILL I GET TO ADELAIDE AND SETTLED INTO HOTEL WHICH WILL BE IN ABOUT 6 HOURS FROM NOW

The_Nutty_ProfessorLEVEL 81

Reply by The_Nutty_ProfessorGOLD

OK I AM LEAVING NOW I THINK I HAVE ADDED ALL TO LIST LET ME KNOW IF I HAVEN'T AND I WILL FIX TONIGHT WHEN I GET TO HOTEL HUGGSSS THANKS DEBS FOR HOLDING DOWN THE FORT

debra57LEVEL 108

Reply by debra57SNAP-STAR

The ?? it button is on the bottom Right Corner Of The Recording Screen


YOU SPELLED MY NAME WRONG ON THE PLAYLIST UP THERE.......LOL....

debra57LEVEL 108

Reply by debra57SNAP-STAR

The ?? it button is on the bottom Right Corner Of The Recording Screen

YOU ARE VERY WELCOME

The_Nutty_ProfessorLEVEL 81

Reply by The_Nutty_ProfessorGOLD

i AM AT HOTEL FIXED NAME

The_Nutty_ProfessorLEVEL 81

Edited reply by The_Nutty_ProfessorGOLD

please welcome DrsWoodard to the lodge. Please read a few pages back to get an idea of what we do here and please make sure you read the rules welcome and enjoy the lodge

debra57LEVEL 108

Reply by debra57SNAP-STAR

The ?? it button is on the bottom Right Corner Of The Recording Screen

WELCOME DRSWOODARD TO THE LODGE!

debra57LEVEL 108

Reply by debra57SNAP-STAR

The ?? it button is on the bottom Right Corner Of The Recording Screen

I HAVE BEEN UP ALL NIGHT....I HAVENT SLEPT NONE.....I HAVE RESTLESS LEGS AND I JUST COULDNT BE STILL TO GO TO SLEEP SO I MIGHT TRY TO GET SOME SLEEP IN A LITTLE WHILE

The_Nutty_ProfessorLEVEL 81

Reply by The_Nutty_ProfessorGOLD

So much for free internet cant use my tablet grrrrr

The_Nutty_ProfessorLEVEL 81

Reply by The_Nutty_ProfessorGOLD

NO PROBLEM DEBS GOING TO ATTEMPT TO ADD DOC TO THE LIST

The_Nutty_ProfessorLEVEL 81

Reply by The_Nutty_ProfessorGOLD

now i need sleep good night

DrsWoodardLEVEL 105

Reply by DrsWoodardSNAP-STAR

debra57LEVEL 108

Reply by debra57SNAP-STAR

The ?? it button is on the bottom Right Corner Of The Recording Screen

TDCLEVEL 104

Reply by TDCPATRON

LETS KICK COVID-19'S BUTT!!

Alisa95424LEVEL 97

Reply by Alisa95424

LISA
Chitty Chitty Bang Bang (
http://www.singsnap.com/karaoke/r/bc9177a0d
I COULD NOT SING THIS TO SAVE MY LIFE)
A Woman Gets Lonely
http://www.singsnap.com/karaoke/r/bfaeefb2d

Alisa95424LEVEL 97

Reply by Alisa95424

Alisa95424LEVEL 97

Reply by Alisa95424

ONE MORE SONG I WILL BE BACK LATER *HUGS*
LISA & DEBRA
Bad Timing (No Backing Vocals)
http://www.singsnap.com/karaoke/r/c5b13982d

Bear50LEVEL 97

Reply by Bear50SNAP-STAR

waves to everyone in the Lodge*S* still not well I've been pretty much sleeping off and on all day*lol* more off then on...

debra57LEVEL 108

Reply by debra57SNAP-STAR

The ?? it button is on the bottom Right Corner Of The Recording Screen

HI EVERYONE....HUGS TO YOU ALL.....CAUGHT UP ON LISTENS...

Bear50LEVEL 97

Reply by Bear50SNAP-STAR

hi Debs did ya win us LOTS of Money last night?*lol*

I'll get caught up on my listens pretty soon... it's raining here now*lol*

debra57LEVEL 108

Reply by debra57SNAP-STAR

The ?? it button is on the bottom Right Corner Of The Recording Screen

I WILL TRY...LOL...I AM LEAVING A LITTLE EARLIER THAN PLANNED....MY SISTER WILL BE HERE IN JUST A FEW MINUTES TO PICK ME UP....SEE YALL LATER......HUGS~DEB

Bear50LEVEL 97

Reply by Bear50SNAP-STAR

don't know why I thought you went last night*lol*

Bear50LEVEL 97

Reply by Bear50SNAP-STAR

I'll get caught up on all my listens after I finish up all my other listens in the other threads*lol*

Bear50LEVEL 97

Reply by Bear50SNAP-STAR

ok gonna start on my listens gonna go back some pages to catch up*lol*

Bear50LEVEL 97

Reply by Bear50SNAP-STAR

should NEVER try that Challenge song when Your DRUNK*lol* the Words would Defenetly change*chuckles*

Bear50LEVEL 97

Reply by Bear50SNAP-STAR

caught up on my listens to here*S*

Bear50LEVEL 97

Reply by Bear50SNAP-STAR

BOOGIEBEAR50
BAD TO THE BONE
GEORGE THOROGOOD
http://www.singsnap.com/karaoke/r/bebe44139
(you'll love this one*lol*)

BOOGIEBEAR50 AND LILADDY
WICKED GAME
CHRIS ISAACK
http://www.singsnap.com/karaoke/r/b378362ba

Bear50LEVEL 97

Reply by Bear50SNAP-STAR

BOOGIEBEAR50 & LILADDY
I SURRENDER
CELINE DION
http://www.singsnap.com/karaoke/r/c6aa93ca2

Bear50LEVEL 97

Reply by Bear50SNAP-STAR

i'm gonna head out I'll be on tomorrow after my Dr. Appt in the morning*waves* to everyone*

DrsWoodardLEVEL 105

Reply by DrsWoodardSNAP-STAR

debra57LEVEL 108

Reply by debra57SNAP-STAR

The ?? it button is on the bottom Right Corner Of The Recording Screen

HI EVERYONE....I AM BACK....GETTING MY LISTENS DONE NOW.......HUGS~DEB

debra57LEVEL 108

Reply by debra57SNAP-STAR

The ?? it button is on the bottom Right Corner Of The Recording Screen

CAUGHT UP ON LISTENS.....HUGS~DEB

The_Nutty_ProfessorLEVEL 81

Reply by The_Nutty_ProfessorGOLD

Hey all i am so tired and sore after all the appointments and at hotel the internet is bad here so tomorrow i be driving all day to get home so no updates or listens or challenges till i am home sorry all thanks debs for looking after the group well done

debra57LEVEL 108

Reply by debra57SNAP-STAR

The ?? it button is on the bottom Right Corner Of The Recording Screen


OK SWEET JOHN...THAT WILL BE FINE....YOU GET SOME REST AND TAKE CARE OF YOURSELF....HUGS~DEB

The_Nutty_ProfessorLEVEL 81

Reply by The_Nutty_ProfessorGOLD

thanks debs i heard some results from today and diagnosis that i am worried about and need let it all sink in some i have posted on fb

Alisa95424LEVEL 97

Reply by Alisa95424



IT IS 1:14 AM HERE I TRIED LAYING DOWN AND GO TO SLEEP BUT COULD NOT SO HERE I AM I SANG FEATURED SONGS TODAY
LISA
Blue Skies
http://www.singsnap.com/karaoke/r/b98f4b04d
Bring Me Down
http://www.singsnap.com/karaoke/r/bb91337cd

debra57LEVEL 108

Reply by debra57SNAP-STAR

The ?? it button is on the bottom Right Corner Of The Recording Screen

I HOPE YOU WILL BE OK JOHN....YOU ARE IN MY THOUGHTS.....HUGS~DEB

<< Prev Next >>